Prečo sa obmedzovať len na cesty?

Maximálna funkčnosť a nadanie pre akýkoľvek povrch charakterizujú tieto dve verzie s pohonom všetkých kolies. Panda 4x4 Climbing a predovšetkým Panda Cross sú ideálnymi vozidlá pre jazdu v teréne. Svieže, štýlové, účinné a agilné s neprekonateľnými kompaktnými rozmermi. Spájajú schopnosti off-roadov vyšších segmentov na iba 370 cm dĺžky. Ponúka výkon, účinnosť, ovládateľnosť a osobitý štýl mestského vozidla sa vzrušujúcimi jazdnými vlastnosťami. Ide skutočne o jediné vozidlá svojho druhu.

Modely využívajú elektronickú uzávierku diferenciálu ELD, pričom Panda bola prvým vozidlom na trhu, ktorý túto technológiu zaviedol.

PANDA CROSS

ponúka systém Terrain Control, ktorý maximálne využíva výhody pohonu všetkých kolies, keď sa prispôsobuje jazdným podmienkam. Umožňuje vám vybrať  si jeden z troch režimov jazdy:

  • AUTO pre automatické rozdeľovanie krútiaceho momentu medzi nápravy v závislosti na priľnavosti.
  • OFF ROAD, kedy je pohon všetkých kolies neustále aktívne pre optimálny výkon v teréne. Krútiaci moment je rozdeľovaný medzi obe nápravy, brzdy potom pôsobia na kolesá, ktoré strácajú adhéziu (alebo sa otáčajú rýchlejšie ako ostatné), a tým prenáša krútiaci moment na kolesá s lepšou trakciou.
  • HILL DESCENT CONTROL umožňuje zdolávať mimoriadne strmé svahy a prechádzať veľmi hrboľatý povrch, a to automatickým riadením bŕzd a rýchlosti vozidla.


Každý detail Pandy Cross bol navrhnutý tak, aby bola okamžite rozoznateľná  a výrazná, k čomu využíva štylistický jazyk typický pre vozidlá SUV. Všetko začína na prednej časti, ktorá má vďaka novému nárazníku úplne nový vzhľad. Nárazník sa môže pochváliť výraznou ochrannou časťou v matne titánovom odtieni s otvormi v tvare "squircle", teda štvorca so zaoblenými rohmi, charakteristickom motíve Pandy. Ťažné oká majú nový dizajn a žiarivo červený odtieň a dokonale podčiarkujú offroadový charakter vozidla. Rámčeky svetlometov sú taktiež celkom nové. Svetlomety a nové hmlovky sú súčasťou masky chladiča spolu s lištou a logom. LED svetlá denného svietenia sú potom zakomponovaná do ochrannej časti. Pri pohľade z boku si možno všimnúť niekoľko špecifických prvkov, akými sú lemy blatníkov, výrazné bočné lišty s logom Cross a nové strešné lyžiny, ktoré majú rovnakú povrchovú úpravu ako ochrana provy. 15“ zliatinové kolesá majú päťlúčový V dizajn a sú leštené. Zadná časť je charakteristická novým nárazníkom s ochrannou spodnou časťou, ktorá dizajnom aj povrchovou úpravou korešponduje s ochrannou časťou provy. Leštené rámčeky svetiel a chrómovaná koncovka výfuku dotvárajú unikátny vzhľad vozidla. Tieto detaily zaujmú na prvý pohľad, vozidlu prepožičiavajú veľmi špecifický nádych a okamžite vyjadrujú jeho dynamiku a schopnosti.

Nová Panda Cross poskytuje veľkorysý priestor pre cestujúcich, pohodlie piatich dverí a veľký modulárny batožinový priestor, to všetko iba na dĺžke 370 cm. Navyše interiér ponúka špecifické textilné čalúnenie, kožou čalúnený volant a hlavicu radiacej páky a tiež výrazný lem na prístrojovom paneli. V štandardnej výbave nájdeme automatickú klimatizáciu, UConnect rádio s MP3, Bluetooth, USB, AUX a odnímateľným držiakom na telefón, ovládanie na volante, elektricky ovládané vonkajšie spätné zrkadlá a výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča.

Motorizace

Panda Cross je k dispozícii s naftovým vznetovým preplňovaným motorom 1.3 MultiJet II s výkonom 95 k. Navyše v porovnaní s Pandou 4x4, od ktorej je táto verzia odvodená, ponúka ešte lepšie schopnosti v teréne. Svojim nájazdovým uhlom 24 ° a uhlom zjazde 34 ° v kombinácii s väčšími celoročnými pneumatikami 185/65 R15 poskytuje skutočne prekvapujúce schopnosti v teréne a výnimočný komfort na ceste

Panda Cross Sestavte si tento model