FAQ - Najčastejšie otázky

FAQ

NÁHRADNÉ DIELY A PRÍSLUŠENSTVO

Tu sú najčastejšie otázky týkajúce sa dielov a príslušenstva.

K dispozícii sú 3 typy dielov, ktoré zodpovedajú špecifikáciám vášho Fiatu. Originálne diely sú tie isté diely, ktoré montujeme vo výrobe, pre optimálny výkon, bezpečnosť, kvalitu, životnosť a hodnotu. Schválené diely, ktoré sú lacnejšou alternatívnou možnosťou pre vozidlá staršie ako 3 roky. Sortiment schválených dielov Fiat v rámci Euroreparu, odporúčaný našimi odborníkmi, vám umožní znížiť náklady bez toho, aby ste museli robiť kompromisy v kvalite. Diely SUSTAINera sú diely z nášho programu obehového hospodárstva, ktoré pozostávajú z repasovaných, opravených, opätovne použitých a recyklovaných dielov. Sú ďalšou alternatívnou možnosťou pre staršie vozidlá a majiteľov automobilov, ktorí chcú prispieť k zníženiu svojej uhlíkovej stopy.

Jednoducho preto lebo najlepšie diely môžu vyrábať len tí, ktorí vyrobili vaše auto. Originálne náhradné diely sú výsledkom neustáleho výskumu a vývoja inovatívnych technológií. Okrem toho podliehajú najprísnejším kontrolám od okamihu ich návrhu až po vstup do výroby, aby sa zabezpečila spoľahlivosť, komfort, výkon a bezpečnosť.

Pretože je dôležité zveriť svoje auto tým, ktorí ho poznajú naozaj dobre, do posledného detailu. Originálne doplnky sú dokonale zladené so všetkými mechanickými a elektronickými časťami vášho vozidla. Pravidelne podliehajú prísnym kontrolám, aby vám dlhodobo poskytovali špičkový komfort, výkon, bezpečnosť a prispôsobenie. Fiat ponúka širokú škálu originálneho príslušenstva špeciálne navrhnutého tak, aby vaše vozidlo ešte viac vyhovovalo vašim špecifickým potrebám. Na výrobe nášho originálneho príslušenstva sa podieľajú inžinieri, ktorí vaše vozidlo navrhli a vyrobili, takže vždy viete, že dostávate tie najvyššie štandardy kvality, bezpečnosti a odolnosti. Výber originálneho príslušenstva Fiat znamená Kvalitu a bezpečnosť (navrhnuté podľa najprísnejších technických špecifikácií a testované v najťažších podmienkach), Štýl (dokonale integrované do vášho vozidla), Dokonalé prispôsobenie a jednoduché používanie.  Vytvorte si svoje vozidlo podľa seba s originálnym príslušenstvom Fiat.

ÚDRŽBA

Tu sú najčastejšie otázky týkajúce sa údržby

Autorizovaný servis Fiat poskytuje všetky potrebné odborné znalosti. Naši technici značky Fiat sú plne vyškolení, aby vedeli všetko o vašom vozidle. Nech už je na vašom Fiate potrebné vykonať akúkoľvek prácu, od ročnej prehliadky vozidla až po karosárske práce, vždy vám radi pomôžu so všetkými témami týkajúcimi sa vysoko technologických systémov vášho Fiatu. My sme ho postavili, my zaňho ručíme.

Všetky podrobnosti o frekvencii a limitoch počtu najazdených kilometrov, v ktorých by sa mal vykonávať servis, sú uvedené v Pláne pravidelných servisných prehliadok vrátane návodu na obsluhu na palube vášho vozidla.

Z bezpečnostných a výkonnostných dôvodov je dôležité prispôsobiť pneumatiky ročnému obdobiu. V lete uprednostnite letné pneumatiky (považované za bežné pneumatiky). Na zimu si nechajte na svoje vozidlo namontovať zimné pneumatiky. Vďaka zimným pneumatikám sa zlepší priľnavosť vašich pneumatík na zasnežených cestách. V niektorých krajinách je sezónna výmena pneumatík povinná v určitých termínoch. Z tohto hľadiska, ak vám chýba miesto na uskladnenie pneumatík, ponúkame službu s názvom Hotel pre pneumatiky, kde pre vás uskladníme druhú sadu pneumatík (u zúčastnených predajcov). V opačnom prípade je potrebné vymeniť pneumatiky, keď dosiahnete indikátor opotrebenia na pneumatikách, alebo dokonca skôr, aby ste zabránili strate adhézie a aquaplaningu.

Pneumatiky M+S, ktorých skratka v preklade znamená "blato a sneh", sú označené týmito dvoma iniciálami na bočnici pneumatiky a z právneho hľadiska sú rovnocenné so zimnými pneumatikami. Tento typ pneumatík je známy aj ako "all weather" a "all-season". Zimné pneumatiky, známe aj ako zimné pneumatiky, majú okrem písmen M+S na boku vylisovaný aj symbol: trojvršia so snehovou vločkou. Tieto posledne menované pneumatiky ponúkajú zreteľne vyšší výkon pri brzdení aj na zasnežených cestách.

Zvolávacia kampaň je dobrovoľná akcia výrobcu automobilov na odstránenie akýchkoľvek problémov na jeho výrobkoch súvisiacich s bezpečnou prevádzkou vozidla alebo na odstránenie nezhody. Spoločnosť Fiat odstráni problém bezplatne, aj keď je vozidlo po záruke a vy nie ste jeho pôvodným majiteľom. Hneď ako dostanete oznámenie, okamžite kontaktujte predajcu alebo autorizované servisné stredisko a objednajte si zásah odporúčaný pre vaše vozidlo. Všetky kontaktné osoby našich predajcov a autorizovaných servisných stredísk nájdete u svojho predajcu. Pri telefonickom dojednávaní termínu vás upozorňujeme, aby ste mali po ruke číslo podvozku vášho vozidla, ktoré nájdete v Registračnom doklade vozidla (na strane 2 v časti E).

SLUŽBY

Tu sú najčastejšie otázky týkajúce sa služieb poskytovaných pri vykonávaní údržby v autorizovanom servise Fiat

Videocheck pozostáva z videozáznamu, ktorý dostanete priamo do svojho mobilného telefónu alebo tabletu a ktorý potvrdzuje všetky zásahy, ktoré je potrebné vykonať na vašom vozidle, spolu s podrobnou cenovou ponukou v absolútnej transparentnosti. Následne sa môžete rozhodnúť, či ju potvrdíte, a to jediným kliknutím. Služba v SR nie je zatiaľ dostupná

Áno. Ak potrebujeme vaše vozidlo ponechať v našej dielni na opravu, poskytneme vám riešenia ako prenájom vozidla alebo náhradné vozidlo počas opravy vášho vozidla - za určitých podmienok. Ak sa vám porucha stane počas cestovania, postaráme sa o výdavky, aby ste mohli pokračovať v ceste s asistenčnou službou Fiat Assistance, od taxíka, ktorý vás odvezie na stanicu, až po prenájom auta, aby ste mohli pokračovať v ceste (spôsoby dodania, podmienky, obmedzenia a vylúčenia služieb nájdete v záručnej knižke vozidla alebo v pláne Fiat FlexCare).

Existujú viaceré možnosti servisného plánu pre váš Fiat. Prvá je pri kúpe vášho vozidla Fiat - môžete si predplatiť plán Service Care Plus (úkony pravidelnej údržby predpísané podľa plánu údržby + asistenčná služba), aby ste predvídali svoje náklady na údržbu bez prekvapení a za pevnú cenu. Alebo ak dávate prednosť jednému z plánov Complete Care, ktorý kombinuje servis s rozšírenou zárukou a ďalšími službami pre komplexnejší plán.

Druhou možnosťou je zakúpenie programu Service Care Plus pred termínom 1. servisnej prehliadky.

Rozšírenie záruky si môžete predplatiť kedykoľvek do 23 mesiacov odo dňa začiatku záruky vozidla.

Bez ohľadu na okolnosti je Fiat Assistance kompletná cestná asistenčná služba prispôsobená vašim potrebám. Prepichnutá pneumatika? Vybitá batéria? Strata kľúča? Nech sa stane čokoľvek, nebojte sa, s Fiat Assitance sme vždy po vašom boku.