Výkon a bezpečnosť

Zážihový motor 1.4 95 k

Tento motor je základnou zážihovou pohonnou jednotkou rodiny Tipo. Je robustný, spoľahlivý a úsporný.

70

Najvyšší výkon

kW (k) pri ot/min

70 (95) pri 6000

127

Najvyšší krútiaci moment

Nm (kgm) pri ot/min

127 pri 4500

185

Najvyššia rýchlosť

(km/h)

11,5

Zrýchlenie

0 - 100 km/h (s)

5,7

Spotreba paliva

(l/100 km)

5,7 Kombinovanej prevádzke

133

Emisie CO2

(g/km)

Emisná špecifikácia motora

Euro 6
6-stupňová manuálna prevodovka

Dieselový motor 1.3 MultiJet 95 k

Motor MultiJet je srdcom radu Tipo. Kombinuje živý výkon a nízku spotrebu paliva vo všetkých podmienkach.
Inovatívne vstrekovače systému MultiJet umožňujú až 8 vstrekov na jeden pracovný cyklus, čo za pomoci pokročilej stratégie Injection Rate Shaping (IRS) optimalizuje spaľovanie a zaisťuje jemnejší a tichší chod motora, ako aj nízku spotrebu paliva a nízke emisie.

70

Najvyšší výkon

kW (k) pri ot./min

70 (95) pri 3750

200

Najvyšší krútiaci moment

Nm (kgm) pri ot./min

200 pri 1500

180

Najvyššia rýchlosť

(km/h)

11,7

Zrýchlenie

0 - 100 km/h (s)

4,1

Spotreba paliva

(l/100 km) podľa direktívy 2004/3/EC

4,1 Kombinovanej prevádzke

108

Emisie CO2

(g/km)

Emisná špecifikácia motora

Euro 6
5-stupňová manuálna prevodovka.

Dieslový motor 1.6 MultiJet 120 k

Motor MultiJet je srdcom radu Tipo. Kombinuje živý výkon a nízku spotrebu paliva vo všetkých podmienkach.
Inovatívne vstrekovače systému MultiJet umožňujú až 8 vstrekov na jeden pracovný cyklus, čo za pomoci pokročilej stratégie Injection Rate Shaping (IRS) optimalizuje spaľovanie a zaisťuje jemnejší a tichší chod motora, ako aj nízku spotrebu paliva a nízke emisie.

88

Najvyšší výkon

kW (k) pri ot./min

88 (120) pri 3750

320

Najvyšší krútiaci moment

Nm (kgm) pri ot./min

320 pri 1750

199

Najvyššia rýchlosť

(km/h)

9,7

Zrýchlenie

0 - 100 km/h (s)

4,2

Spotreba paliva

(l/100 km) podľa direktívy 2004/3/EC

4,2 Kombinovanej prevádzke

110

Emisie CO2

(g/km)

Emisná špecifikácia motora

Euro 6
6-stupňová manuálna prevodovka.

Dieslový motor 1.6 MultiJet 120 k

Motor MultiJet je srdcom radu Tipo. Kombinuje živý výkon a nízku spotrebu paliva vo všetkých podmienkach.
Inovatívne vstrekovače systému MultiJet umožňujú až 8 vstrekov na jeden pracovný cyklus, čo za pomoci pokročilej stratégie Injection Rate Shaping (IRS) optimalizuje spaľovanie a zaisťuje jemnejší a tichší chod motora, ako aj nízku spotrebu paliva a nízke emisie.

81

Najvyšší výkon

kW (k) pri ot./min

81 (110) pri 5500

152

Najvyšší krútiaci moment

Nm (kgm) pri ot./min

152 pri 4500

192

Najvyššia rýchlosť

(km/h)

11,2

Zrýchlenie

0 - 100 km/h (s)

6,3

Spotreba paliva

(l/100 km) podľa direktívy 2004/3/EC

6,3 Kombinovanej prevádzke

146

Emisie CO2

(g/km)

Emisná špecifikácia motora

Euro 6
6stupňová automatická prevodovka.

Jednoduchosť a pokoj: Fiat Tipo sedan je vybavený niekoľkými vysoko modernými bezpečnostnými systémami už v štandarde. Ide napríklad o 6 airbagov a systém ESC s funkciou Hill Holder, protiblokovacím systémom bŕzd ABS, elektronickým rozdeľovaním brzdnej sily EBD a o sledovanie tlaku v pneumatikách TPMS.

Fiat Tipo sedan - Bezpečnosť

Fiat Tipo sedan je vybavený 6 airbagmi (čelnými, bočnými a okennými), ktoré poskytujú najvyššiu ochranu.

Fiat Tipo sedan - Airbagy

Maximálna aktívna bezpečnosť a dokonalá kontrola v núdzových situáciách alebo na šmykľavom povrchu vďaka dômyselnému systému elektronickej kontroly stability ESC. Tento systém zahŕňa funkcie ASR/MSR, PBA, TSC, HSA, ERM a TCS.

Fiat Tipo sedan - ESC

Protipreklzový systém ASR zabraňuje pretáčaniu poháňaných kolies znížením výkonu motora a pôsobením na brzdy, čím optimalizuje trakciu aj na šmykľavom povrchu.

Fiat Tipo sedan - ASR

Hill Holder pomáha pri rozjazde do kopca tým, že približne 2 sekundy udržiava tlak v brzdovej sústave. Odstraňuje tak potrebu použiť ručnú brzdu.

Fiat Tipo sedan - Hill Holder

Vďaka rozsiahlemu použitiu vysokopevnostnej ocele (približne 80 %) a štrukturálnych lepidiel má Fiat Tipo sedan ľahkú a pevnú samonosnú karosériu. Výsledkom je nízka hmotnosť, prvotriedna jazdná dynamika a pôsobivá odolnosť v prípade nárazu.

Fiat Tipo sedan - Šasi

S nezávislým zavesením McPherson vpredu a vlečnou nápravou s torznou priečkou vzadu má Fiat Tipo sedan spoľahlivý, ľahký a výkonný systém zavesenia, ktorý pomocou tlmičov pruženia s premenlivou charakteristikou tlmenia znižuje nakláňanie karosérie počas zatáčania.

Fiat Tipo sedan – Zavesenie McPherson

Aj na tých najtesnejších miestach je Fiat Tipo sedan obratný vďaka rekordnému priemeru otáčania iba 11 metrov.

Fiat Tipo sedan – Priemer otáčania